Jægerforbund kan måle succesen

03-04-2022

For Danmarks Jægerforbund har deltagelsen i Odense Jagt & Outdoor mere end ét formål, og på standen har man udviklet en metode til at aflæse succesen.

Når Danmarks Jægerforbund har valgt at deltage på jagtmessen har det mere end et formål. Forbundet henvender sig nemlig ikke kun til de mange jægere, der vælger at besøge messen og dermed også besøge forbundets stand i hal C.

Vi rækker også ud efter alle dem, som ikke går på jagt. Vi vil gerne oplyse dem om jagt og måske give dem et godt og måske bedre indtryk af jagt og jægere. Det siger Ove Pedersen, der sammen med et større team deltager på standen. Ove Pedersen er nyjæger-koordinator og sidder i regionens kredsbestyrelse. Han påpeger dog, at langt de flest besøgende er jægere og medlemmer af forbundet. Og ikke mindst i forhold til medlemmerne spiller standen en vigtig rolle. Han bakkes op af Lars Udengaard, der sidder i DJ’s hovedbestyrelse. Stande og den direkte kontakt med medlemmerne gør det muligt at få en snak omkring nogle af de ting som vores medlemmer har på hjertet.

På spørgsmålet om hvordan man måler succesen for deltagelsen på Jagt & Outdoor har man på DJ-standen udviklet en metode, som man læner sig op ad. Det er naturligvis altid vanskeligt at måle værdi af indsatsen, men her på standen har vi alligevel udviklet en metode, som vi læner os op. Vi ser nemlig på hvor mange kaffekrus, der forsvinder fra standen. Det tager vi som udtryk for hvor mange samtaler, som vi har haft med ikke-jægere, medlemmer og ikke medlemmer. Målt på det parameter har standen allerede været en stor succes, da vi netop har hentet en række nye krus til standen.

Book din stand

Book din stand

Firmaoplysninger

Kontaktperson

Messestand